CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 24, 2008

TAMBAHAN MAKLUMAT CERITA 2- HASTIZA

Oleh kerana terlampau seronoknya HAstiza membaca dan melihat cerita ulangannya dalam versi baru. Dia meronta-ronta dan berguling-guling merayu aku memasukkan maklumat tambahan ceritanya ini.maka aku dengan rasa yang sayu dan pilunya menunaikan harapan sahabat lama kita ini..hehehe...beginilah kisahnya...kisah ini dicopy dan dipaste trs daripada apa yg dia taip dan email kepada aku...tiada sebarang tambahan ayat daripada aku. sebarang kisah dan cerita tiada kene mengena dengan sesiapa yg hidup ataupun tg mati kecuali Hastiza sahaja...terimalah.....



ikut suka mu lah nk wat gano pun...nk paste atas cite yg dulu pun takpe..nk wat cite baru pun bleh..ape2 jelah..hmm..ok..aku cite skit pasal diri aku after hbs spm 97 dulu..tersebutlah alkisah..after spm 97 aku amik stpm 99..then sambung ke USM penang amik cos pendidikan..tamat belajar mei 2003..grad pd 7/8/03..then posting pd 16.9.03 kat smk seri perpatih hinggalah skrg..aku ngajar subjek bm utk budak2 f4,f5,f6rendah & f6atas..masa belajar d usm aku kehilangan bonda pd 2.3.02 then selepas posting aku kehilangan papa pd 14.12.04..aku kenal dgn hubby aku melalui YM lah..hehehe..aku guna id princess_alladin80 n dia plak guna id buayajate.. akhirnya aku dibaham buaya..hahaha.. aku kenal sejak akhir 2004..awal 2005 kami stat berSMS..then pertengahan 2005 kami berborak melalui tepon plak...then masa thn baru cina 2006 kami baru jumpa utk 1st time..dating cuma time cuti sek jer..coz sama2 dok jauh..then pd 31.5.07 kami kawin..after that lahir lah tanda cinta kami yg 1 pd 21.8.08..itu jelah serba sedikit pasal diri aku..

begitulah kisahnya.....sekian sahaja dari bilik cerita anda. bertemu kembali dengan cerita yang lain walaupun ketiak aku dah berpeluh2 tunggu cerita dan gambar dr yg lain2..mana nehhhhhhh....

Sekian, Wassalamu

" Berkhidmat Untuk SMB Club "

Yang Menjalankan Tugas,

SOPO & BOBOK

0 comments: