CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, November 19, 2008

CERITA 6 : Aku daaaa....SOPO























































Salam semua...
Memandangkan takdak sorang pun lagi yg emailkan aku gambar dan data untuk diupload,maka dengan terpaksanya serta segan silunya aku menceritakan perihal diri sendiri...hampes..ingat nak last...mana lagi ni?ramai sahabat2 kita menanti nak tahu cerita anda tuh....huhu
Nama ku Mohd Saiful Adli bin Mohd Zain....Dilahirkan pada 23 Julai 1980. Tukang Blog @ Blogger no 2 selepas Bobok.Tujuan Blog ini tercipta adalah untuk mengeratkan kembali hubungan persahabatan sesama kita yg lama terputus semoga berkekalan ke akhir hayat...( ganas ayat ni...).
Aku tinggal di Cheras Utama, Kuala Lumpur. Kota Rempit utama. Aku ada 3 kerja aku buat...antaranya Agent untuk ETIQA TAKAFUL BERHAD ( 6 Bulan..baru mendapat Nur & Hidayah..hahaha )....aku juga Senior Unit Trust Advisor di MAAKL MUTUAL BERHAD( Setahun lbh ) dan Senior Financial Planner di AIA BERHAD ( 4 Tahun lbh )...hehe..mencari sesuap nasik..biasalah...
Sapa2 memerlukan khidmat aku..bagitahu lah..insyallah aku bagi nasihat terbaik based on Truly Financial Planning and Income Protection Concept ( sesuai utk suami yg ada anak & isteri dimana kalau dah takde wife & anak2 blh dpt ur income setiap bulan sampai bila2...hehe..maaf zahir batin..terngepen plk.). Kalau dah ada apa salahnya tukar bantu kawan ni yg hidup sengsara di kota metropolitan ini. aku antara org yg keluar dari kelompok budaya cikgu2 kita...huhuhu...malas jadi cikgu.takut terrrrsmack down budak2..naya wooo..
Service lain aku sediakan ialah Insuran & Roadtax kereta, Medical Card, Insuran rumah, Insuran Staff, Personal Accident, Saving & Investment, Education Plan, Project Insuran dan banyak lagilah yang berkaitan dengan financial ni...tanya je...
Sesape rasa2 nak sedekah belanja aku makan ke minum. sila lah hubungi aku di talian seperti yang tertera di kaca komputer anda ini...
013-3888 174 / 012-2222 174.
email address aku saifuladlimz@gmail.com @ saifulgomez@yahoo.com. sape ada YM,add le aku.
pada yang suka membaca..bolehlah layari blog aku di http://saifulgomez.blogspot.com/ atau anda blh klik di dalam blog ini..alik kanan atas tu...sape ada lalu2 area Ampang @ Bangsar @ Kota Damansara siang..halo lah..blh minum....ni opis2 aku lah ni...
Aku bakal melangsungkan perkahwinan pada 8hb,9hb dan 10hb Dec ini...bkn 3x nikoh tu...blm mampu berbini 3 dan tak termampu...tu 3 hari direct...hatrick!!jemputlah datang. Nep!!! aku kahwin doh Nep!!!! kepada yg tak sempat bg kad. maaflah...aku takde no dan alamat.aku dah cuba hantar semua. gambar awek baaaekkk punya atas tu bakal isterilah tu..nama dia Dalmila Deraman.baya kita. dr kg.Kemuning Machang. Dia keje kat KL juga. company developer as a Treasury Mananger. Aku kenal dari Matrikulasi lagi dan tahun ni genap 10 Tahun..huhu..diharap anda semua pun blh berkawan dgn dia.tapi banyak kawan2 kita dah jadi member dah dgn Ieyla...agar pasangan2 anda semua pun kawan2 kita semua..insyallah
Gapo lagi nk goreng ni...blur selalu kalu cito hal sendiri. pergerakan neuron aku ke saraf2 otak terkandas. Aku sangat berharap antara kita yang belum diceritakan lagi silalah hantar email ke aku cerita anda..akan ku upload.kalau blh sekali dgn gmbr. rindu nk tgk...adakah perubahan ketara bak doraemon...( ampun Udin )...yg dah diceritakan...sila email gambar..akan ku edit balik nanti.
Ada apa2 nak tahu pasal aku,tanya lah...nanti cerita ini akan diupdate dari masa ke semasa.cerita yang lepas2 pn blh baca balik. sebab ada yg aku update kan...cerita Udin tu aku update gambar lagi satu..maaf Din. aku baru perasan tertinggal satu gambar mu yang comel dan gebu itu..so itu sajalah cerita hamba...Huwarrgghhhh ngantuk dah....so amacam Cherating ni?takde pertambahan ahli ke?yg mana belum,tolong le pujuk2kan....insyallah raya haji cuti ni kita mesyuarat...lepas settle majlis aku lah.jgn plk malam pertama mari nk mesyuarat..akan ku kaki-kaki kan kamu semua..hohoho....
Sekian, Wassalamu
" Berkhidmat Untuk SMB Club "
Yang Menjalankan Tugas,
SOPO & BOBOK



4 comments:

Anonymous said...

woi promo business kaaa????

hampes!!!

Anonymous said...

sambil2...dah tu keje aku.. buat sales..mengong!nk cite mende lagi...lain le aku cikgu..cekak aku nk kata jom lah dtg sekolah aku.masuk kelas ERT.aku ngajar best..semua pelajar2 aku suka aku ngajar...mai lah...tak tanggung!sales ok lah...hahaha...lagipun apa slhnya membantu sesama kwn2 ni...

Anonymous said...

banyak la lu...

pooo pitih halal ko haram pooo jual insurans nie..?

aku rusing la nok jual nie...

tapi doh terlajok nok buak guanno

sonep kato bule 6 dio nok gi maldive ngail... jadi taik ike pulok nate tuh...

Anonymous said...

halal haram kita serah pada Allah swt lah Din.janji kita keje niat ikhlas nk bantu org dan kita kerja kerana Allah swt...insyallah lah..asal jgn lupa lah sedekah..anak yatim..tahfiz..masjid...waduh..kok jadi ustaq pulokkkkk doh...hahaha...anep kacip doh tu.dia saing dgn mamat pancing mana plk tu..tapi bgs jgk kalu beley2 ngail dia beristihfar ke..berzikir ke..byk masa tu...ngail di maldive ni org2 kaya je din..ke buat bt eksperimen ubat batuk jual sendiri tu..encik anep,sila tinggalkan komen anda??hahahaha