CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, November 15, 2008

SAPE ADA GAMBAR LAMA MASA DI SMB??

Salam...

ada ke sape2 yg ada gambar masa sekolah2 dulu?mintak scan n email to me..nak update dalam blog. aku dulu ada byk. namun demikian setelah hilangnya album kesayanganku itu, maka hilanglah semua gambar2 sekolah dulu termasuk gambar Rudi sedang menendang bola dengan labu betis...mmg Man U lah dia...jahari tanpa seurat benang pun di baju menari-nari di atas meja makan asrama ( sebab dia pakai baju hujan..haha ),gambar majlis perpisahan, gambar dirotan guru, gambar ditarik sideburn oleh cikgu Alias..siapakah itu????hahaha....gambar Udin mengkantoikan aku isap rokok masa prep..( hahahaha...ingat lagi Din??kahkah...aku sekolahkan Udin hisap rokok. aku plk yg kantoi.haha ) dan byk lagi....sila lah..tak kisah gambar 5 sains ke,5 VT ke, 3 T 1 ke, 3 mawar ke....sape ada tolong bagitau gue...

semoga ia dpt mengembalikan nostalgia kita dan mengeratkan hubungan kekawanan antara kita semua. mana tahu esok2 berbesan...anak biasa ikut bapak..so dah tahu lah anak Rudi gane..anak Jari gane, anak Bobok gane..anak Anep...errr....jarak 15 tahun jgk tu..gano nep?usaha2!!!!

ok sekian saja..sapa ada gmbr...sgt2 dialu-alukan...

Sekian, Wassalamu

" Berkhidmat Untuk SMB Club "

yang melarikan tugas,

SOPO & BOBOK

2 comments:

Anonymous said...

yang kantaoi isap rokok ngn aku tuh mmg cilakak... dia sekolah kan aku alih alih aku jumpa dia isap rokok kat koridor luar kelas mengadap padang sekolah time preb... rasa nak karate bagi patah jer tengkuk mamat sopo nie time tuh...

Anonymous said...

hahaha....nasihat supaya mu tak jadi mcm aku din..mu muka baik...penuh dgn nur dan hidayah...tak sesuai jadi perokok..tu aku kasi sekolah tu..hahahahahaha