CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 11, 2008

JEMPUTAN KAHWIN PENULIS BLOG...bkn Bobok..ngamuk Ana..akulah!!huhu


Salam...

diharapkan semua ahli sihat walafiat dan ceria selalu....


Anda semua warga SMB dengan segala hormat dan bersungguh-sungguhnya aku menjemput semua hadir ke majlis Perkahwinan aku...akhirnya kahwin jua aku..huhuhu....kesian..bkn kesian aku..kesian Anep yg keseorang membujangkan diri..sabar Nep..akan aku usahakan jodoh yg terbaik untuk mu...kepada sape2 ada calon untuk Anep..silalah rekemen..syarat dia mudah...1. solat tak tinggal...2. berkerjaya... 3. boleh dengar Hit.FM...4. boleh hidup bersama tikus putih eksperimennya....haha


Ok berbalik kepada jemputan aku....dijemput hadir pada 8hb Dec 2008 bersamaan Isnin dan hari raya pertama raya haji di mana malam tersebut aku akad nikah. seeloknya tak yah lah datang..ramai2 nanti gemuruh ginjal aku nak akad...kang jadi aku terima nikahnya pak Iman..kahwin Imam plk aku!!

Yg ni sila hadir..diharapkan sangat..Majlis Persandingan dan mentekedarah tanpa segan silu diadakan pada 9hb Dec 2008 bersamaan hari Selasa bertempat di Kampung Kemuning, Machang...dekat jer...kat simpang nk masuk Bkt.Bakar tu..sebelah surau...diharap dapat hadir. boleh bergambar. aku bawak photographer hebat tuh!!kalau mari ramai-ramai sekali..lagi cantik..amik gmbr ramai2...semua ada..blh upload dlm blog...so akan terserlahlah kehebatan dan penonjolan perut masing-masing..haha

Dan dirumah aku pula akan diadakan pada 10hb Dec 2008 bersamaan Rabu..keesokkan harinya...penat tu...Nep!!mu sebagai Tok Mandur Urusan kenduri jgn cuba mencuri tulang....

Calon??masih yang lama iaitu Cik Dalmila Deraman...sebab pinangan aku telah ditolak mentah oleh Jessica Alba dan Angelina Jolie...huhuhu....umur baya kita juga. lahir 12/12/1980. so geng lah kepada yang belum geng dengannya.

Kepada yang tidak dapat hadir mahupun segan untuk hadir..sila bagitau awal2..senang aku sms no akaun Maybank aku...hahaha. Jadi Majlis aku dekat-dekat dengan tarikh Iqram. so sama-sama lah kita memeriahkan majlis. yang penting dapat berkumpul beramai-ramai dalam satu majlis.insyallah....

So aku berharap sila komen dibawah dengan memberi nama penuh dan alamat terkini untuk penghantaran kad jemputan. Kad esok siap..Khamis aku terus pos.
makluman terbaru, aku masih menunggu email daripada ahli-ahli lain untuk di ceritakan disini. sila email detail serta gambar anda..kalau dah berkeluarga...gambar keluarga sekali. email ke saifuladlimz@gmail.com. aku akan uploadkan secepat mungkin. cerita-cerita ini mendapat maklumbalas yang positif kepada yang lama sudah tidak bertemu telinga. lagipun yg dah kahwin, nak juga kenal pasangan anda..semoga pasangan anda menjadi kawan-kawan kami juga. cerita aku dan bobok juga akan diupload dalam masa terdekat nanti...tunggguuuuuu...
sekian, Wassalamu
" Berkhidmat untuk SMB Club "
yang menjalankan tugas,
SOPO & BOBOK

4 comments:

Anonymous said...

utk kali yg ke lapan juta 16 kalinye...tahniah po n ila..TETAPI... kenapa..mengape ade pulak cite aku di sebalik jemputan kawin mu ini sopo...tak perlu kottt...InsyaAllah aku usahakn lah sdri utk pencaraian ni..klo ade rezki x kemana..nak cari hati emas ni bkn nye senang..hahahha...

Anonymous said...

hahaha..cerita mu kene publish demi pencarian si saliha itu...mu kan best man aku..pengapit terhebat!!aku tetap setia membantu mu mencari pasangan mu..ayuh kwn2...bantulah mangsa bujang terlajak ini demi memertabatkan industri muzik tanahair...Iqram!!mu nk pakai pengapit..anep available..tapi baik tak pyh kot..nati pengapit lagi hensem dr pengantin...hahaha..setuju nep?

Anonymous said...

ala nep mung kan ker tgh mencari apa apa hal kena promote best friend dulu...

Anonymous said...

ya betul tu din!!kita niat nak membantu...takut nanti lama sgt..berlaku perkara tidak diingini seperti anep menjadi menantu udin plk..hahaha