CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, November 14, 2008

CERITA 4 : Mahani

salam sekali lagi....ini data dan cerita terbaru rakan kita yang kian lama tidak berjumpa...mcmana rupanya sekarang setelah dua kali menghasilkan rakyat Malaysia yang baru...Dialah MAHANI BTE MUHAMMAD... maaflah cerita ini takde gambar..sebab aku tidak diberi gambar oleh Mahani...kalau ada,sila email aku. boleh upload kemudian di sini.....Mahani ni kelas 5 Sains 2 dulu...kelas yang mempunyai budak lelaki sedikit namun termacho di SMB iaitu AAAAAAAaaaannnepppPPPPP....huhuhu...ye ke??

Mahani ni dilahirkan pada 11 Feb 1980...So Anep!!ingat!mu sebagai setiusaha kelab kena catit semua besday kawan2 dan anak2 mereka. sampai masa bagitau aku..aku upload dalam blog...ngerti?? Pekerjaan Mahani ni aku tak berapa pasti...sebab tidak diberitahu...ada yang kata dia seorang ahli gusti lengan terhebat Selangor...ada yang kata dia Guru dedikasi...ada juga yang kata di berkiat aktif dalam dunia permotoran iaitu lumba motosikal 250cc...tetapi ada juga kata scrambler...tak tahu yg mana satu..jadi harap Mahani boleh bagitahu lah...hehe

Mahani menetap di alamat seperti tertera ni...korang baca lah sendiri..tok cekak ambo nak tolong baco ko demo.. A-2-17 Anggerik Villa 2,Jln Anggerik Villa 2/2,Off Jln Semenyih,43000 Kajang, Selangor. Jadi sesiapa yang lalu2 depan ni sila lah singgah menjamu sekut dan tea o panas...Mahani sudah pun berkahwin..aku tak sure jugak bila. kira2 sendiri lah berdasarkan anak-anaknya...( sebab aku pun tak dijemput...huhuhu..cedih! ). suami tercintanya dinamakan oleh ibunya sebagai TAJUL AZMI BIN ALI AKBAR...uih!!mcm bara je ni..bako tok sih ke ni,Mahani?? Tajul ni asal dia dari Beranang, Selangor...Beranang tau..bkn Berenang mahupun Beruang..Tajul ni wujud ke dalam dunia ini pada 19 Dec 1975...kene panggil Abe Jul ni...

Mahani sudahpun menyahut seruan kerajaan Malaysia ke arah 70 juta rakyat Malaysia dengan menyumbangkan 2 orang daripadanya iaitu Qaisara Qistina..Aik?mcm anak Saidi je...Qistina nama wife Saidi...Qaisara ni dilahirkan pada 3 Jan 2007...kemudian dengan aktifnya mereka berdua mengeluarkan pula produk yang terbaru diberi nama Izzah Izz Islam yang mana wujud pada 18 April 2008...Hebat....Hebat....

Kepada sesiapa nak beremail2 dgn Mahani..ni email dia mahanimuhamed@yahoo.com...sesiapa nak berhubung dengan mahani pula sila2 lah hubungi di Talian 012-6965 276.tapi aku tak sure betul dop..Mahani!!betul ke no ni? sebab ni no lama yang aku ada..then aku sms war2kan psl blog. dia update..ye lah kot...

Jadi itu sahaja ceritera Mahani. Diharap anda semua berpuas hati. sekurang-kurangnya kewujudan blog yg tak seberapa ini dapat mengeratkan hubungan kita semua serta mendapat info2 kawan2 yang telah lama berpisah...

Sekian, Wassalamu...

" Berkhidmat Untuk SMB Club "


Yang menjalankan tugas,

SOPO & BOBOK

0 comments: