CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 5, 2009

Salam semua SMB...

aku baru mendapat gambar terbaru drpd Mahani...anyway terima kasih byk2 diucapkan kepada Mahani kerana menyokong serta menyupport blog kita dgn memberi kerjasama yg besh! berikut adalah gambar2 yg sempat Mahani emailkan kpd aku utk tatapan umum..jadi dapat la kita kembali melihat rupa Mahani yg sudah lbh 10 tahun tak tengok...terubat rindu Cikgu Azimoha dan Cikgu Mat Jusoh untuk menatap wajah murid kesayangannya.saksikanlah....kepada yang lain,rajin2 lah bg gambar dan cerita...jgn dok sombong sgt gak.nanti org lupa ke kita,baru kita terhingus2 cari org....renung-renungkan..dan selamat beramal!!!!






Mahani sekeluarga di..err...errr...aku tak dibekalkan dgn sebarang maklumat tentang gambar.aku agak2 ni kt Langkawi ni..kalau tak pun Alaska. tapi kalu tgk kpd 3 org pakcik dibelakang mereka itu.seolah2 mereka bercuti di Uganda ataupun Papua New Guinea nih...













ok..kepada yg mana ada anak jantan hebat tu...tak nak merisik2 awal2 ke..Rudi?Ayahanda Ri ( 2 org teruna ni )..sila2 lah cpt...yg available yg tudung coklat je lah,Anep!!Udin!!yg tudung hijau tu blm sempat suami di lempang..aku bentes kaki korg dulu!!











Aloh..kepada Ahmad Danial...Sila pujuk Ayah anda iaitu Ayahanda Ri supaya jumpa Mahani chop awal2...kalu tak kene rampas ke Danial anak Rudi plk..dah lah rupa iras2 Ronaldo...eh?bkn...iras2 Alex Ferguson...












Alohhhh lah....comelnya....Anep kata..dia sanggup tunggu lagi 16 Tahun....apa kata Mahani??
Sekian sahaja...
Wassalamu..
" Berkhidmat Untuk SMB CLUB"
Yang beneeeeeeeeerrrrr,
SOPO & BOBOK

5 comments:

Anonymous said...

ntah apa2 lah sahabat2...dah sebulan aku post psl mahani..takdak pun ore komen...takpolah mahani..aku komen sendiri lah walaupun aku yg tulis..ini komennya: wah! mahani..anak mu comel2!!!nurun ayah dia...mujur2..haha...

Anonymous said...

waaa..mahani..tok sngke mu branok pink lagu nih...coman2 jgk laa ank2 mu dih..heheh..bgs2..teruskan ushah meramaikn ank bangsa..po mu bilo lg? hehehe..

Anonymous said...

aku tunggu mu nikoh dulu nep...baru nk buat anak..baru memberi tekanan hebat sikit ko mu agar mencari cewek dgn segera!!cpt nep!!cekak mu nak tunggu anak mahani...lama dah satu hal..masalah ke-2 anak mahani sah2 dah toksir ko mu yg tue bangke masa tu..ke-3 nya,mahani pun haram nak bermenantukan mu nep..usaha kok lain lah..anak bobok ko..anak jahari ok jgk..haha

Anonymous said...

laa...aku tgh ejah anok najib plak ih...x main ala anok sek2 ni..hahaha...lalala

Anonymous said...

najib hok kutip botol pantai irama tu ko?comam ank dia..blh lh utk sapa2 jejaka yg fail spm..hahaha