CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 19, 2009

JEMPUTAN KAHWIN AIDA

Salam pembuka bicara semua warga ganazzzz SMB...



semoga anda dan keluarga sihat2 belako hendaknya....saya menyampaikan amanah daripada Aida untuk menjemput semua ahli SMB CLUB ke majlis perkahwinan beliau seperti yang tertera di bawah.harapan Aida semoga semua jgn segan silu datang.dia tak sempat nk pos sebab takde alamat etc...kalau nk kad ori,letak alamat anda di comment.kalau tak reti comment cari posted isu yg lps2.aku ada ajar details dah cara comment serta teknik untuk memenangi hadiah utama peraduan mewarna sekolah jenis kebangsaan tamil Sri Neelam bt.Caves...

aku cuba attachkan scan kad kt sini.tapi tak dpt.aida..mu amik gmbr lah kad mu..pah send ko aku...tapi secara ringkasnya ini details dia...( kesian aku...kene taip satu2...da belanja mkn!!kecuali jas cafe!!nehi..nehi!! )...

Nama orang kahwin : NURAIDA MOHAMED NOOR vs ABD WAHAB JAMALUDDIN
Tarikh : 8 Mac 2009....( dekat doh ni...mandi bunga byk,Aida )...hehe
Hari : disebabkan kamu semua mls tgk kalendar..aku tulis lah..AHAD
Alamat : MDB BB6, Hadapan Pejabat Pertanian,Bachok,Uganda..
Aturcara Majlis : 12pm hingga 6pm...11pm kalau dtg kene terajang!!aturcara pengantin ni...yahuuuuuuu kata Aida...

kepada yang tak dapat balik kelate kerana kerja atau dibuang daerah mahupun tak kenang budi..blh juga ke umah Wahab....jadual seperti berikut..

Nama orang kahwin : ABD WAHAB JAMALUDDIN vs NURAIDA MOHAMED NOOR
Tarikh : 2 Mei 2009....( dekat doh ni...mandi bunga byk etek Encik Wahab )...hehe
Hari : disebabkan kamu semua mls tgk kalendar..aku tulis lah..SABTU
Alamat : Parit Dua ( org pareeeetttt ), Sungai Burong ( sedikit lucah ni ),Tanjung Karang
Aturcara Majlis : 12pm hingga 3pm...( hbs awal agar dada tidak bergelora )11pm kalau dtg kene terajang!!aturcara pengantin ni...yahuuuuuuu kata Wahab pulok...

itu sahaja detailnya....semoga kita sama-sama dapat dtg meraikan majlis yang gilang gemilang ini.harapan saya juga agar Anep tidak kesedihan dan kuatkan hati untuk melangkah ke majlis ini..hahahaha.....ampun nep!!....

" Berkhidmat Untuk SMB CLUB "

Yang benor-benor ajoooo,

SOPO & BOBOK

5 comments:

Anonymous said...

slamat pengantin baru..smoga bekekalan InsyaAllah..xpo aku tera ngejah rosnah nat aris ...dgr kaba nk paka ore tu..hmmm...

Anonymous said...

fuh yoooo sonep org first kasi komen la...

hahahahaha...

sabar bro...

Anonymous said...

hahaha...anep dgn sedihnya menjadi pengomen pertama....din!nak taip ayat tu makan masa sejam tu..ketar tgn2...air mata mencurah2..sabar nep..bunga bkn sekuntum kalu mu beli sejambak...dpt byk..huhuh

Anonymous said...

cit!! sopo..lu jgn byk critaaa..dh kbtln aku hok komen dlu gak...FITNAH ITU DOSANYA LG BESAR DARI MEMBUNUH..hmm...sndri mau ingat..

Anonymous said...

masalahnya aku yg tukang posted pun tak sempat komen...hahahaha....boring doh aku blog ni..asyik aku...asyik udin..asyik anep..anep oklah jgk.hensem..udin tu masalahnya...huhuhuh