CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 24, 2009

BISNES 1 : UDIN THE PROGRAMMER

salam semua....

kepada sapa2 nak buat website,blog dan apa2 berkaitan dgn internet dan webpage serta program ( bukan program pembangunan remaja bermasalah mahupun banteras dadah ),sila hubingi Udin di talian 012-2463 916.dan kalu anda blh tlg promote Udin ke sapa2,deal bisnes...insyallah Udin bagi komisen...berapa persen,deal dgn Udin.10% blh kot....

Sekian Wassalmu

" Berkhidmat Untuk SMB CLUB "

yang benar,

SOPO & BOBOK

11 comments:

Anonymous said...

waaa caya la udeng...hehehe...aku nk wat web site lucah blh x din?
blh aaa..alaaa..blh r din...

Anonymous said...

astagfirullah...mu ni nep...bwk mengucap byk2...udin pioh atas palo semace tu ( time semaye je lah )..mu mtk bt benda2 pelik.tok malu ko aida ko...8hb masih ada beberapa hari lagi...peluang msh terbuka..wakakakakaka

Anonymous said...

nep..aku rasa blog ni mcm utk aku,mu n udin je...kita 3 org jah dok komen2....lantak piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Anonymous said...

8hb ko 100hb ko..wa apa kira...peluang msh tebuka..tp peluang2 lain kat luar tu lg luas tebukaaa...hahaha...apa ada hat? rebuutt jee...AMAREKAAAAA!!!

Anonymous said...

ameerekaaa..amerekkaaaa....PALESTINE!!!!!!

Anonymous said...

buleh nep

takdok masaloh, tapi mung kena bui la gambar bogel mung baru la kita pakak mutoh rama2 hahahaha

Anonymous said...

saya dengan sukacitanya memaklumkan bahawasanya dengan perkenan raja2 melayu,saya menyokong pendapat uding!!!

Anonymous said...

hahaha..aku pedulik hape...asl aku puah ati...lalalaa...palestin..palestine..pok mat blake umh tu make x tahu mano..dok caro ko ore lua ore dlm negri bia kebulur..

azril said...

ANEP....UDIN...SOPO...SELAGI UMUR DIKANDUNG BADAN...HANGPA JANGAN LUPAAA....SESAAT SELEPAS INI MUNGKIN INI YANG TERAKHIR....HEHEHE TAZKIRAH NI

Anonymous said...

ingat sokmo..InsyaAllah..demo g kelas molek bok..mane la tau...

Anonymous said...

murid2 loni ganas2 bok...takut pakat timbuk demo.gu2 dk jauh ni nk tlg gi bakar sekolah tuh