CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 24, 2009

ISU BARU-BISNES!!!

Salam kepada semua geng SMB CLUB...

diharap sihat walafiat hendaknya disamping keluarga tercinta..

saya bercadang menambah aktiviti baru di blog iaitu ruangan BISNES....satu contoh telah disiarkan iaitu kain sutera dan baju batik Fedya.so kita dapat sama-sama bantu membantu menbangunkan kawan-kawan.mcm Fedya ni kalau ada nk beli kain sutera,blh beli dgn dia.so kita bantu dia.then blh tlg2 promote dia kt kawan2 kito yg lain.bab komisen etc bincang dgn owner lah.kalu Fedya,Fedya bagilah komisen.dan mungkin juga keuntungan dari jualan tu,blh disedekahkan sikit ke tabung SMB CLUB..( penubuhan tabung akan dibincangkan nanti ).

jadi kita sama2 membangunkan ekonomi kawan2.aku tahu ramai kwn2 kita buat bisnes.ada yg sampingan.cikgu2 tu.so kepada sapa2 ada bisnes nk promote dan mintak tolong warga SMB CLUB tlg promote dan marketing,sila email detail ke saifuladlimz@gmail.com.taruk gambar2 lagi cantekkk...

sekian,wassalamu....

" Berkhidmat Untuk SMB CLUB"

yang beneeeerrrrr,

SOPO & BOBOK

3 comments:

Anonymous said...

aku po!! aku...aku nk bsns kek..haa..sape2 nk kek..koling2...tarahal...ape jenis kek skali pn..kek kah dok laa...mahupun kekkong...tu wat sndiri...

Anonymous said...

email aku detail lah mengong....kek gapo...kekanan ko..kekiri ko...keketelanjangan ko...kebogelan ko...email dgn kata2 iklan sekali

Anonymous said...

sbr laa gilo
...hok masuk dlm blog pn blh kiro...nti maju ckit..br blh ngepeng...