CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 1, 2009

REUNION 2006-Chalet di Tok Bali


Atas dari kiri : MAT 6, NADZRU ( Mat John ), POK ADEK ( Adik kesayangan Ayahanda RI ), HUZAIMAN, ANEP ( The Guard of Rat's Obtuary ), RUDI ROONEY ( Peminat Sanggup Mati Man U ), GJOE ( Cikgu Budak2 Sekolah Paling Tak Takut ), AZMAN ( Jemey Butuk : Gigolo dan Playboy Paling Agung di Daerah Bachok ) dan IQRAM ( Beruang Abadi Paling Hensem...kalau dibandingkan dengan Rudi sahaja )
Bawah dari kiri : MAT ROJI ( the hensome boy...takleh nak petat doh ni ), ISEY STOPA ( tauke repair kereta paling masyur lagi cool ), SOPO ( The Blogger No 2 ) dan sapa tak kenal...the ever ever super otai AYAHANDA RI ( Ketua Pekida Bukit Setongkol, Kuantan )
Gambar tersebut dapat drpd Anep..terima kasih....ni Reunion yg dijayakan di sebuah chalet di Tok Bali...apa nama dah chalet tu..aku lupa...padahal aku yg carik...ceh! aritu kita bbq ayam,daging,ikan dan sotong....harap2 sapa yg hadir aritu kalau ada amik gmbr, sila bagi kt aku utk diupload di sini..seingat aku ramai yg hadir....selain dr penyangak2 di dalam gambar, lain hadir Fedya, Muniza, Norobiah, Waheda, Duan Ahmad, Shahida, Ieyla dan ada lagi..aku lupa dah....dah 3 batang rokok habis utk mengingati kembali sapa hadir....hari tu isey stopa sian ikan tu...hahaha...ada tokoh suami mithali..aku ingat sian kereta je reti...haritu juga Bobok the Blogger 1 dan isteri Ana tidak dpt hadir kerana masalah kesihatan mengejut Ana yang baru mengalami keguguran...ujian Allah tu...
So diharap Reunion terbesar kita 2009 dapat dijayakan. aku mengharapkan cadangan tarikh yg bersesuai dari semua. sila cadangkan di dalam komen...dan kpd sesiapa yg ada gambar lama2 geng kita.,..tolong email kat aku di saifuladlimz@gmail.com..agar dpt diuploadkan di blog ni buat tatapan umum....aku percaya ramai yg rindukan zaman kita bersama2 dulu....kini disebabkan kerjaya, keluarga dan lain2 kita terpaksa berpisah jauh dan sukar berkumpul kembali. diharap reunion tahun ini dapatlah kita sama2 berkumpul.nk harapkan hari raya susah dah...dah ada mertua semua. tahun ni mana yg kawin org luar kelantan mungkin tak balik, jadi diharap reunion ini lah jalan penyelesaiannya..kalau kita sayangkan persahabatan dan kenangan bersama dahulu, sudi2 kan lah join reunion..korbankan masa..amiklah cuti...niat sekali bwk famili bercuti...kalau nak seribu daya, tak nak seribu dalih...majulah sukan untuk negara...insyallah aku nak buat mesyuarat nanti di KL...yg ada di KL SEL diharap dpt hadir...untuk bincang psl reunion...yg jauh takpa...minit mesyuarat dan hasil akan dipaparkan di sini untuk mendapat pandangan dan komen anda semua....
Sekian, wassalamu
" Berkhidmat Untuk SMB CLUB "
yang menjalankan tugas,
SOPO & BOBOK

3 comments:

Anonymous said...

wrghahaha..tu la sje gmbr kngan sek2 nih hok aku ado mso bujang2 an blako lg..
kecuali ayoh ri n rudi barbetov laa..br nikoh tu...haha..

Anonymous said...

http://www.cuti.com.my/hotel.htm?doit=showhotel&state=Pahang&city=Cherating&keyword=&order=rate

acu tra check hok nih pooo utk ke cherating...

RM 80 pong ado...

Anonymous said...

cepatnya maso berlalu. ado hok aku xche doh kengkawe kito. anyway, inilah hidop namanyo..