CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 10, 2009

MARI SHOPPING BATIK & SUTERA DARI FEDYA

Salam pembuka ayat...diharap anda semua sihat walafiat di samping keluarga. keluarga pun diharap sihat juga lah...kali ni aku mendapat nak cerita 1 cerita yang lama diamanahkan oleh Fedya kpd aku...apu kpd Fedya aku mengucapkan YA AMPUNNNNN!!! sebab lama terbengkalai baru aku siarkan cerita ini. mung pun tak memperingati diriku ini yang sukar mengingati...


ok kpd kawan2 sekalian..kalau anda berminat nak membeli batik & sutera..sila hubungi Fedya. No HP dia ada dlm cerita yg aku dah post sebelum ini. kerana HP aku dalam bilik. malas nk bangun amik..haha....dan juga kalau ada nk jadi marketer pun blh...komisen masyuk juga utk anda...anda blh deal terus dgn Fedya lah.kalau deal dgn aku..aku UP sikit..haha....berikut adalah sampel2 kain dan pakaian yg Fedya jual...sila2 lah tengok...hoh!!nasi tambah!! nasi tambah!!









































so kepada yg berminat, sila berurusan dgn Fedya lah..ni baru sikit aku letak..ni aku letak koleksi dia yg paling TAK CANTIK...so yg CANTIK tak tahu lah guana...aku nmpk ni pun dah kecur air ketiak aku ni....
Sekian,Wassalmu
" Berkhidmat Untuk SMB CLUB"
Yang beneeeeerrrrr-beneeerrr aje
SOPO & BOBOK

0 comments: