CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 24, 2008

CERITA 8 : AZAHARI AWANG @ AYAHANDA RI
















Adakah ini dinamakan rubah-rubah?atau ianya seorg manusia digelar azahari?oh!!azahari...ku sangkakan rubah-rubah..macho..macho.....gulp!




wajah sebenar tokang dr Indon yang byk berjasa membawa Indon2 membina kerjaya cemerlang di Malaysia...




Gilerrrrr ahhhh!!!!! Awie siottttttttttttt!!! ni ke ketua ahli penyembelih kambing hitam cawangan Bachok???

Setelah ditalbiah, diceramah, diinsafkan oleh tok imam Bachok , Cikgu Azimoha serta Irul Kucing...maka Azahari pun insaf...maka dia bertemu dgn jodohnya.....





maklumlah...org kuat PAS.....huhuhu..sama cantik...sama padan...bagaikan pinang dibelah belah...





ayahanda Ri dan isteri,Hafiza di Pulau Tioman..honeymoon agaknya....yahuuuu!!!





wajah hampa setelah seekor ikan pun tak dapat hari ni...pigi pasar lah deyyyyy...lagi sonang!




ke mana hilangnya satu tangan jahari dan 2 tangan hafiza..cuba teka....kalau betul, hadiahnya 1/2 penampar daripada ayahanda Ri....








model Pulau Tioman.....
Salam pembuka bicaro belako...maaf dan ampun kerana agak lamo ambo tak mengupdatekan blog ini..maklumlah...sibuk sikit...kawennnnnnnnnnnnnnnnnn...huhuhu
Tiba jua kita di Cerita kawan2 SMB yang ke-8..iaitu Encik Azahari Awang a.k.a Ayahanda Ri....juga dikenali sebagai Rubah-Rubah....Azahari ini juga Pengerusi Kelab Kura-Kura SMB...kelab khas dan elit utk golongan tertentu sahaja...nampaknya ada pendaftaran baru daripada Rudi MAN U...hohoho....
Ayahanda Ri ni dulu belajar di Politeknik Kok Lanas...aku main hantam je ni yie cerita....kalu salah,oyak lah...kita betul balik...doh mu soh aku pandai2 sendiri......le le ni,Ayahanda Ri ni bekerja gigih dengan syarikat kontraktor kelas A milik Abangnya di Kuantan...Ayahanda Ri juga tersenarai dalam kelompok Pekerja Makan Gaji Paling Mahal di Kuantan.....Ayahanda Ri ni telah pun selamat diijabkabulkan dengan NorHafiza Yaacob.....welcome to da club...jgn malu2,Fiza.....contohi Udin yang muka tak malu itu....( Anep ckp ni..aku tak!! ).....tarikh kawin aku lupa..kalu tak silap 2006 ke Yie...mu ni..fakta tak bagi...sadis saraf otak aku nak memikirkannya....aku cari dalam google mahupun utusan malaysia takdok tarikh mu kahwin!!! Ayahanda Ri juga mengamanahkan aku ( jadi oleh kerana aku seorg yg sgt2 amanah ) untuk bertanya kepada sesiapa yang pernah menjadi bekasnya dahulu dengan soalan cepu emas..." bila lagi nak kahwin weh??aku dah dua anak!! "....
Ayahanda Ri dikurniakan 2 org cahaya mata yg hensem2.....dua2 comel sebab ikut muka mak dia..syukur.....huhu....kepada bobok dan Saidi....ada baiknya anda chop awal2...kalau tak rugi woooo......besar esok2 ni...kalah Cristiano Ronaldo ni....anak pertama Ayahanda Ri ini dikelur sebagai Danial....Ahmad Danial...sedap nama ni....nama ni sama dengan nama anak Rudi....dan juga nama 5 org lagi anak kwn2 aku kt KL...hehehehe.....hero kedua pasangan dinamakan Ahmad Darwisy...alohhhhh la....hok ni pun hensem tokleh nak pok doh ni....tokleh temu dgn anak Saidi ini...mecap air liur anak Saidi nih....
Jadi sahabat kita ini sekarang hidup bahagia dengan 1 isteri ( setakat ini...insyallah selamanya ) dan 2 org anak yg hencem2....lama nih sahabat sorg ni...dr darjah 1 lagi dengan dia....kadang2 rasa nyampah juga...tapi demi sahabat..maka perasaan penyampahan itu disampahkan ke tong sampah..hehehe....maaf zahir batin Yie...Ayahanda Ri sekarang menetap dan bekerja di Kuantan..Fiza juga mengajar di Kuantan di Sekolah...err...Sekolah...err..aku pun tak tahu...tak bagitahu..camno nk tahu....kpd sesiapa lalu Kuantan ke...jalan2 kt Kuantan ke....sesat hingga ke Kuantan ke....sila2 lah melawat sahabat kita ini...Kuantan juga ada Anep, Imi kuba dan Eli Gunung....datanglah berjumpa Ayahanda Ri ni kalau nk merasa penampar barang sedas dua...hehehe....nk merasa air dan ikan bakar Tanjung Lumpur...aloh sedap tak terkata....Call Ayahanda Ri dulu dia nk belanja ke dop...kalau dop,tak yah gi..hehe...no Ayahanda Ri ni ialah 017-960 4104..kalu nak penapis air Bio Aura pun boleh call dia jugak....aku pakai...waduh2..nyaman sekali kok.....usus2 ku segar bangat sih!!
sekian sahaja cerita 8 berkisar Ayahanda Ri...aku tak dapat nak mengulas panjang lagi kerana kekurangan maklumat...maklumat lain yg byk ada dgn aku tak sesuai diutarakan disini..ganas sgt....tak cerita lagi dia tampar pengetua politeknik dulu..last2...pengetua tu kene gantung politeknik...confused2......kepada lain..harap2 dapatlah kiranya mengemelkan aku gmbr2 anda semua...kalau bolh dengan cerita2 sekali...kalau malas,serahkan kpd aku..beginilah jadinya...huhuhu...skime2 pun tak best juga baca....terutama kepada yg malas membaca seperti Rudi, Udin, Anep dan Saiful Adli tuh!!!!
Sekian, Wassalamu...
" Berkhidmat Untuk SMB Club "
Yang Benerrrrrr,
SOPO & BOBOK

2 comments:

Anonymous said...

RUBAH-RUBAH?????
huhuhu....saya no komen...cuma menyokong penuh!!!!!!

Anonymous said...

pooo masuk la gambar dio bakar salib dulu wargggggggahahahaha
ganas la konon!!!