CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 2, 2008

Anak terbaru Datin Seri Fedya







ni adalah gambar2 terbaru anak Fedya yg baru dilahirkan...cepat2..sapa nk chop jadi menantu!!!nama dia Tuan Syafi Irsyad..( bagaikan nk pecah kepala aku memikirkan nama untuk anak dia ni...last2 nama lain jugak dia amik...nasib baik dia pengubah hantaran kahwin aku...huhuhu )
so kepada Syafi...welcome to SMB Club junior...haha..untuk anok2 SMB CLUB...
Fedya juga menjemput kalian belako ke majlis parti..eh,majlis akad nikah..eh, majlis akidah...eh lagi,...majlis akikah sebenarnya..fuh!!....ke majlis akikah anaknya ini yang akan diadakan pada hari raya haji ke-3...weh di!!clash dgn rumah aku tu....takpo2..gi majlis fedya kira breakfast lah...majlis aku,lunch!hehe....insyallah umah aku ada ikan rebus,ulam cicah budu...hahaha..lain sikit...majlis akikah ni diadakan di Lot 1444, Taman Kintan Mas,Jelawat...tak tahu??senang je nak pi Taman ni..amik handphone canggih anda...dial no ni 013-9810076, 019-9140530..tanya Fedya sendiri...sebab aku pun tok tahu..huahahahaa....masa dan waktunya pula..tanya dia jugak..sebab aku tidak diberitahu...
Sekian, Wassalamu
" Berkhidmat Untuk SMB CLUB"
Yang menjalankan tugas,
SOPO & BOBOK

0 comments: