CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 31, 2008

Antara Cadangan Tempat Re-Union kita 2009-PULAU PERHENTIAN KECIL..any comment or suggestion??





Ini sekadar antara cadangan tempat Re-Union kita..Setuju atau tidak sila komen. Kalau ada cadangan lain,sila-silalah petik keyboard PC anda yang nampak mcm dah berdebu tu..Huhuhu...Ni Pulau Perhentian Kecil. Tetapi kena pi antara bulan 2-10 sahaja kalau tak silap. Lps tu tengkujuh. pulau cuti. seingat aku tambang bot pergi dan balik RM80 seorang. Tapi hari tu baru dpt tahu sedara aku tokang bot. So blh ekjas dpt murah lagi. Lagipun kita gi ramai-ramai.

Penginapan dalam RM40-RM150. kira okay lah tu. Sekali sekala bercuti ramai-ramai. Bawak anak jalan-jalan. Lain kita akan diskus details nanti. Byk lagi gmbr-gmbr yg ada.Akan diupload kemudian. sebab internet umah aku ni dah jadi sawan itik dah. ni masa aku,Ieyla, John Nathansamy dan Raha ke sana masa raya cina tahun ni. ok..Tempat dia best. Mmg tip top. Udara nyama jika dibandingkan dengan Pantai Irama. Badan pun sihat. MATA pun sihat jugak..hahaha...Kepada isteri-isteri sila perhatikan gerak geri suami anda..huhu

Sana kita akan ada kan pelbagai aktiviti insyallah. antaranya BBQ, Jungle Tracking, Mandi Manda ( Smackdown Rudi,jari!!set!! ), Memancing, Terjun Tiruk, Pertandingan Mengali Kubur, Upacara Sembelihan Kambing Hitam, Sukaneka, Volleyball, Dekcok Hambat dan banyak lagi aktiviti yang mana kalau aku terus menaip maknanya 2 kali solat subuh pun tak siap lagi.

So Lain-lain kita akan lantik ahli jawatankuasa secepat mungkin. Yang penting bendahari. Blh start buat kutipan derma atau sedekah untuk tabung kita. Mana yang rasa ingin tambah pahala,blh derma walaupun tak pergi. dan yang pergi insyallah akan doakan semoga anda dimurahkan rezeki dan diberkati Allah swt..amin....ataupun mungkin kita blh cari beberapa produk,kita jual kepada ahli2 yang mana modal dikembalikan dan keuntungan kita masukkan ke dalam tabung. Mcm-mcm cara lagi blh kumpulkan dana kita. Apa guna dana ini. Mungkin kos pergi balik, penginapan,makan harian sendiri-sendiri. dana ni blh digunakan untuk BBQ,lain aktiviti dll. Kalau anda ada sebarang cadangan berhubung menambahkan dan mengkayakan dana kita. Sila komen.jgn segan2!! nasik tambah! nasi tambah! aku juga terfikir kita buat baju Reunion kita, mug, sticker kete dan jual kepada ahli. mcm biasa untung masuk dana. jadi permulaan modal ini diperlukan derma. mungkin blh dibuat derma bulanan. Rm10 sorg ke. nk bg lbh pun takpe. Alhamdulillah....kepada yg rasa terbeban, suka hati andalah nk bg berapa pun. 50 sen ke. Kita halalkan sesama kawan ni.

Aku rasa Aku,Isey, Ana, Anep, Jari, Fedya takde masalah pasal derma ni. yang lain tak tahu lah..Komen pun susah nk bg..nak ke tak..Tahun depan cuma kita akan carikan tarikh sesuai. harap-harap semua dapat join. perlu ambil cuti,ambil lah..Sekali sekala..Demi sahabat2 dan demi keluarga...Bwk bercuti. Mungkin boleh mengeratkan hubungan kemesraan keluarga anda. Di harap kita blh jayakan bersama kalau ada kerjasama bgs. Kita jadikan Reunion kita sehebat sekolah2 asrama penuh dan sains lain. kitakan sekolah premier...bkn premier league Rudi!! tu Man U powerrrrrrrr...so ada cadangan, komen, kritikan, kutukan, pujian,makian dan juga sekiranya berminat untuk join..sila komen di posted ini..bagitau nak join..berapa org...harap kerjasama....sekian,wassalamu...

sesungguhnya yg baik itu datangnya daripada Allah Maha Esa dan yang buruk itu datang dari kelemahan kita...Insyallah...




Yang menjalankan tugas :


SOPO & ISEY BOOKE













17 comments:

Anonymous said...

aku org pertama nk join!!!
AKU JOIN...
aku with Ieyla...
hehehe..tahun depan dah jadi isteri dah..nepppppppppppp....
so next?
sapa lagi mau join??

Anonymous said...

oit jgan lupakan aku...

kalau berpatutan aku join... kalau tak sorry la... anak 3 beb kewangan kena jaga...

kat KL nie semuanya duit...

ada sesiapa yang tau mana nak cari org gajik tak?

Anonymous said...

aku tahu den..kat indon...haha..
ok no prob..so start loni simpan2 duit lah den...duit joli,duit teh tarik tu simpan....haha
ok so sape lagi nk join?
sekarang aku & wife,Uden & wife serta 3 anak....
den...bg alamat mu..nk bg kad...
email takpo..saifuladlimz@gmail.com

Anonymous said...

akuuu!!...akuuuu!!! aku nge tikus makmal aku...die meme dh lame boring jd ujikaji..bia laa aku bowok dio sekor...kecik ckit bajet...yeellaaa deyy!!

Anonymous said...

bereh!!!!!!!
skrg yg konpem join :
1. Uden the True BlackStone
2. Mrs. Uden
3. Anak Uden 1
4. Anak Uden 2
5. Anak Uden 3
6. Sopo
7. Mrs.Sopo
8. Anep The Real Mafias
9. Tikus Ujikaji ( bakal diselam di pantai Pulau Perhentian )
10. ??????

komen cepat!!!Steven Gerrard?hang tak mau pi ka??
Nep!!!!!!!!!ayahanda ri mana?

Anonymous said...

uih nep...

mung maing nge tikuh...

hehehe tapi muju jogok deh dulu ngaji tikate limo ambik sains so kirjo pong nge sains jugok lah hahahaha

p/s mung goreng la sekor...

Anonymous said...

tikus tu mmg utk BBQ kat sana den..anep loni mkn tikus jah...ayam dia dah bosan..haha

Anonymous said...

sopo... tulung buak kiro2... untuk 2 org dewasa dan 3 kanak2 berapa kos untuk ke perhentian.

au nok strat kumpul pitih nie...

Anonymous said...

nati raya haji ni nk diskus belako.kos etc..kene mesyuarat dulu.mu start2 lah simpan pitih loni...jgn curi botol sdh lah din..haha...
din sms aku alamat mu.nk bg kad.

Anonymous said...

alamat aku? tok payoh sms aku bue sini jah...

A-9-3A aparment saujana pinggiran batu caves 68100 batu caves selangor.

kepada sesiapa yang nok mari buleh... tapi open house tarak!!! raya dah abis...

Anonymous said...

gini aah kalau maha sangat perhentian tuh kito gi cherating jah... muroh tapi tok berapo chome la... pok mung nok buak 1 hari ko 3 hari 2 male?

Anonymous said...

nie bab dana tuh no simpe dale akaun mano?

chekak akun mu sopo... hehehehe
bahaya tuh...

mung bukenya anti korupsi...
warghahahahaha

Anonymous said...

akaun tu nati kita bincang...tak sure lagi..kalu akaun aku pun apa salahnya...kalu aku tipu...neraka jahanam lah tempatnya..hahaha...
cherating ok jgk...un list..nati akan dibincangkan...mungkin blh diterima pakai sbg permulaan sebab dana takde lagi....nanti kita usulkan ke majlis raja-raja smb

Anonymous said...

laa..cherating laa.tanahnye indah.udaranya nyaman..pasirnya putih bersih..pemandangannya sungguh menarik..sbsb tu lah ayah ri memilih kuantan banda bkn koboi ni tempat menetap kan dirinya dan kluarga...hahahaha..

Anonymous said...

nok buat pulau payoh la sopo. ank2 aku kecik lagi. buat kat cheratg dulu. tok pn kita kupul maso rayo haji ni bice.

Anonymous said...

aku harap permintaan aku ini dipertimbangkan.
"berhidmat untuk negara"
"majulah sukan untuk negara"

Anonymous said...

baik buat kat darat dulu. kito tengok berjayo atau tidok. pasal kupul rama2 aku suko. hidup m.u.